Jump to content

Bildetråd Feltritt

Iberica

Recommended Posts

14 timer siden, Marthe skrev:

Er på Rauland Ridesenter 😊 Er blitt litt gjengrodd de siste årene, men tror det var arrangert NM i feltritt her på nittitallet engang 😜

Slenger med et bilde til jeg:

Var kjempefin bane på Rauland en gang.
Jeg red flere stevner der også NM på midten av 90tallet :)

• Replies 65
  • Created
  • Last Reply
48 minutter siden, Kurre skrev:

Var kjempefin bane på Rauland en gang.
Jeg red flere stevner der også NM på midten av 90tallet :)

Så morro! Du har vel ikke tilfeldigvis noen bilder å vise oss da?😇

36 minutter siden, Marthe skrev:

Så morro! Du har vel ikke tilfeldigvis noen bilder å vise oss da?😇

Desverre.Tror jeg har noen gamle bilder derfra i ett eller annet fotoalbum,så får se om jeg får lett dem frem og tatt bilder av dem igjen en gang.Blir jo ikke bra da...De hadde noen fine hinder.Et aldeles lekkert et som het "skisportens vugge" i den klassen som den gangen het "Lett",nå er det vel middels...1,10 var det i allefall.
En diger vugge med et par avære ski i kryss forran.Kjempetøft.
Jeg gikk skikkelig på huet ned ned/oppsprangene en gang.Dumme dyret jeg red ombestemte seg i siste øyeblikk og ville ikke hoppe ned,men prøvde å dra seg tilbake igjen.Gikk ikke så bra,så vi tok salto ned begge trinnene.Samme som du har bilde av der du hopper opp :)

2 minutter siden, Kurre skrev:

Desverre.Tror jeg har noen gamle bilder derfra i ett eller annet fotoalbum,så får se om jeg får lett dem frem og tatt bilder av dem igjen en gang.Blir jo ikke bra da...De hadde noen fine hinder.Et aldeles lekkert et som het "skisportens vugge" i den klassen som den gangen het "Lett",nå er det vel middels...1,10 var det i allefall.
En diger vugge med et par avære ski i kryss forran.Kjempetøft.
Jeg gikk skikkelig på huet ned ned/oppsprangene en gang.Dumme dyret jeg red ombestemte seg i siste øyeblikk og ville ikke hoppe ned,men prøvde å dra seg tilbake igjen.Gikk ikke så bra,så vi tok salto ned begge trinnene.Samme som du har bilde av der du hopper opp :)

Hærlig, høres ut som gode minner!! Viss du finner bildene en dag må du jo bare ta bilde av de, selv om kvaliteten blir så som så hadde det vært gøy å se 😄

Vuggen som ble brukt står faktisk i ridehallen på Rauland enda, klarer ikke helt se for meg at den har vært noe hinder. Fryktinngytende 🙈😅

Akkurat nå, Marthe skrev:

Hærlig, høres ut som gode minner!! Viss du finner bildene en dag må du jo bare ta bilde av de, selv om kvaliteten blir så som så hadde det vært gøy å se 😄

Vuggen som ble brukt står faktisk i ridehallen på Rauland enda, klarer ikke helt se for meg at den har vært noe hinder. Fryktinngytende 🙈😅

Har utrolig gode minner fra den tiden.Kjempemiljø med masse trivelig folk og godt samhold.Var jo ikke det største miljøet og vi traff jo alltid hverandre på alle stevnene for alle startet jo det som var å oppdrive.
Mye dyktige hestefolk og flinke og fine ryttere.ABsolutt beste mijøet jeg har vært i tror jeg,med jevnt over best kunnskap på hest sånn over linja. Ikke at jeg skal klage på det jeg er i nå,utrolig mye fine folk og moro,men blant feltrittsfolket var det rett og slett mer kunnskap om hest.Mer grunnleggende i bunnen.

Var et supert hinder og hestene hoppet det faktisk veldig godt.Stort og massivt,så ga en god følelse i luften,men temmelig tøft å ri på første gangene ja.

• 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...