Jump to content

Recommended Posts

• Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gøy at det er flere med døl her, synes det virker som at dølainteressen er på tur opp nå? Veldig mye aktivitet på dølahestsidene på Facebook i allefall Fra og med i dag er jeg eier av denne karen

Fått meg verdens fineste lykkepille! Jeg har ridd islandshester (og kun islandshester...) siden jeg var tre år, og bare hatt islandshest selv, men etter mye tenking og ønsking fikk jeg endelig mulighe

Slenger ut noen bilder av hingsten Sogna Blæsen, tatt ifjor sommer.

Posted Images

Gratulerer!

Nydelig blikk, minner nesten litt om min. Isåfall kan jeg garantere stødig, traust og et litt stort glimt i øyet ;) Jeg har helt dølaføllabstinenser her, men tror nok jeg bør holde meg litt i skinnet. Har heldigvis ingen hopper jeg kan sette føll på, takk gud for vallaker :lol: 

5 timer siden, Emsy skrev:

Gratulerer!

Nydelig blikk, minner nesten litt om min. Isåfall kan jeg garantere stødig, traust og et litt stort glimt i øyet ;) Jeg har helt dølaføllabstinenser her, men tror nok jeg bør holde meg litt i skinnet. Har heldigvis ingen hopper jeg kan sette føll på, takk gud for vallaker :lol: 

Tusen takk😍

Hun er helt herlig.

Haha! Nå har jeg hatt vallaker i mange år, skulle jeg ha ny hest måtte det bli hoppe 😅 Men nå bygger vi stall med to bokser da, så sa jo til sambo at vi må utvide om noen år til, for jeg skal jo ha føll 🤪🤷🏻‍♀️ 

• 1 month later...