Gå til innhold
Queen

Trenere (sprang/ dressur)???

Recommended Posts

Hei!  

Jeg ser stallen har satt opp kurs med en dressurdame, men jeg finner ingen info om henne. Hun blir anbefalt, og folk gir henne masse skryt. Men jeg kunne gjerne tenkt meg litt mer info, med tanke på at jeg driver med unghest. Noen som kjenner til La il a Ru ud? Utdannelse etc? Erfaring med unghest? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er rart at flere trenere ikke har noe informasjon om seg selv, og hva de tilbyr noe sted. Ser hun står registrert med firma, men finner ikke noe informasjon. 

Har du sjekket inne på den siden med flere trenere, hvor de kan registere seg etc. Jeg husker ikke hva siden heter i farta, men kanskje det står noe der. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Kah skrev:

Synes det er rart at flere trenere ikke har noe informasjon om seg selv, og hva de tilbyr noe sted. Ser hun står registrert med firma, men finner ikke noe informasjon. 

Har du sjekket inne på den siden med flere trenere, hvor de kan registere seg etc. Jeg husker ikke hva siden heter i farta, men kanskje det står noe der. 

Pluvinel, men hun er ikke der. 

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider