Gå til innhold
LillianK

Berolige hysterisk hestemamma??

Recommended Posts

Kom på beite i sta å såg en kul, denne kunne hun ha hatt noen uker( ikke sjekket Der på en stund ) kulen er på innsiden av låret som en fettkullignende men det går en åre/ tråd/sene med rugler/ klumper som er mindre fra kul og til lyske( henger liksom sammen med kulen) kan noen gi noe beroligende ord? Kan liksom ikke ringe vet hysterisk.  Bildet viser først blodåre normal å så klumpen og ruglene. Ikke noe sår å se å er ikke vondt når jeg tar på den eller klemmer.... 

559B8396-06E2-4076-AEB4-368FD4CF06B2.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke no stikksår å de kulene som sitter i sena eller den tråden fra hovedkulen er under vev hud 

Endret av LillianK

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, kan være flere stikk og ikke alltid man ser stikket :) mine har flere sånne ila sommeren 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil si stikk. 

Mine hester er full av klumper mellom bakbeina, det er et yndet sted for insekter å bite. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun blir sprayet hver dag med cenatura spray men er liksom de trådene jeg ikke blir klok på for de går fra hovedkulen rett og slett ( jeg er superflink til å forklare... not...) men ja min faste vet er på ferie til 25 juli så jeg får vente 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville ikke stresset med det så lenge allmenntilstanden er normal. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slapp i varmen men god matlyst å greier så er nok ingen fare altså men jeg vil vite hva det er men ja jeg får kose meg å ikke bli hysterisk for jeg må lære meg å slappe av rett og slett! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki humf som liksom kjennes Ut som vabler /klumper inni utposningen ? Den hovenklumpen er liksom en del av tråden Dog mer hoven men nada på resten av låret og andre låret.  Når jeg tar rundt klumpen er da utposning med en klump inni sitter den liksom fast I den tråden som går mot lysken og kan nesten ta rundt hele dritten. 

Endret av LillianK

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå