Gå til innhold
LillianK

Hw dekken!

Recommended Posts

Kjøpte et hw amigo bravo til Julie men kviet meg for å bruke da det har vært som en kjole, hun har vokst å når det er plussgrader ble hun svett under bucas dekkenet. He dekkenet er i ponny utgave men hjelpes er de så lange alle sammen?? Veldig lyst til å kjøpe hw regndekken med 50 g fyll el det i 30 om det kommer men er de så lange så er jeg usikker altså . Å ja jeg bruker dekken da hun fortsatt hoster å snørrer selv etter lang behandling å stallen ligger på blåsbort toppen. Er mest sansynelig et virus på gang. Legger med bilde, går over framknær 

B522BA66-ACF7-496B-B3EB-D6F458C91BDC.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hw er generelt store i str synes jeg. Men så lenge du får strammet ok til på magestroppene har jeg ikke hatt problemer med at de er lange. De ligger så stabilt og godt 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stroppene er alt for lange men tenker ikke på lengde på rygg(115 er ca 120 event lengre da det er passe nå) men er langt på sidene  det jeg ikke liker . Måtte knyte ene stroppen 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igjen, gjør det noe at de er lange på sidene? Man bretter dem jo under gjordene rundt magen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda men forran får man ikke brettet noe... der problemet er ... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes ikke det så så ille ut jeg. Men dersom du ikke liker det så er det jo bare å selge for å kjøpe noe annet, eller legge det i reservedekken-haugen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vokser snart ut av det å liker det men trodde ponny modellen var noe kortere forran men tuppa vokser som bare det å liker at de dekkene er lette å puster godt. Bucas er supert men dog dårligere ventilering virker det som

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, men hva gjør det? Hun kommer jo ikke til å tråkke på det liksom? Det beskytter bare mot vind og regn, som er meningen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge det ikke er så langt at det er i veien eller hun tråkker på det, eller noe, så hadde jeg bare latt henne gå med det. Så lenge det passer ellers. Det beskytter bare ekstra godt mot vær og vind. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå