Gå til innhold
julnil

Hva skal skje videre med forumet?

Hva skal vi bli?  

76 stemmer

1. 1. Hva skal vi bli?

• Flytte over til å bli en facebookgruppe
      3
    • Beholde forumet slik det er
      73
    • Legge ned forumet uten å blir en facebookgruppe
      0

Recommended Posts

8 minutter siden, Bitten&Betty skrev:

Er det mulig for admin å gi stafettpinnen videre dersom en ikke føler at tid og penger er verdt det? Sånn hvis det virkelig vurderes å avvikle?

Er ellers helt enig med de andre her :)

Det er jo inne flere admins her,så om de ikke føler jobben blir for stor,så er jo det en mulighet.
Vi er også en liten kjerne som betaler for å holde forumet igang.Vi har diskutert og vel kommet frem til at neste gang det kommer en regning skulle vi forsøke å lage en spleis eller en liknenden løsning på det,da vi er blitt endel færre og det derfor hadde vært greit med flere å dele kostnadene med.

• Like 5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på spleis 🎉 Foreløpig er ikke admin-oppgavene uoverkommelige. Jeg gjør dem jo på jobb 👹

• Like 4
  • Thanks 1
  • Haha 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg skjønner hva du mener @julnil. Jeg synes det er lite aktivitet her, og langt mellom de interesante diskusjonene. Da blir det til at jeg er innom sjeldnere og sjeldnere. Ikke har jeg noe særlig å bidra med for tiden heller. Jeg ser heller ikke helt poenget med å lage en tråd kun for å lage den.

Facebook som diskusjonsarena passer meg ikke, men det får være. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, KBE skrev:

Jeg tror jeg skjønner hva du mener @julnil. Jeg synes det er lite aktivitet her, og langt mellom de interesante diskusjonene. Da blir det til at jeg er innom sjeldnere og sjeldnere. Ikke har jeg noe særlig å bidra med for tiden heller. Jeg ser heller ikke helt poenget med å lage en tråd kun for å lage den.

Facebook som diskusjonsarena passer meg ikke, men det får være. 

Korrekt, det er hva jeg mener.

Kan gå flere dager mellom hver gang jeg går inn her, og det er noen få nye emner og lengre mellom interessante diskusjoner.

Om forumets medlemmer ikke er bevisst dette, blir forumet borte. Selv om noen føler seg aktive, så er det mye pga snikk-snakkene. Aktiviteten på forumet er sunket betraktelig over de siste årene. Det er ikke noe jeg som admin «synes», det er fact by numbers.

Det er ikke snakk om at jeg som skal legge ned noe forum, jeg har aldri ansett dette som «mitt» selv om jeg og Marie startet det opp, og jeg har aldri ment å få det til å høres ut som at ting alene er opp til meg?

Blir det for uinteressant, så lar jeg bare være å logge meg inn. Er nå 3 andre som også har tilgang til systemene, og flere andre som er med å betale regningene, så forumet stopper ikke opp uten at jeg er her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men Julnil, gjør du noe selv for å starte en interessant diskusjon? Opprettet en ny tråd? For helt ærlig så føles det nå som om du legger skylden for lite aktivitet på alle andre, uten at jeg synes du gjør noen spesiell effort selv for å øke aktiviteten. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
14 minutter siden, KatrineH skrev:

Men Julnil, gjør du noe selv for å starte en interessant diskusjon? Opprettet en ny tråd? For helt ærlig så føles det nå som om du legger skylden for lite aktivitet på alle andre, uten at jeg synes du gjør noen spesiell effort selv for å øke aktiviteten. 

JEG har bidratt (i lengre tid stort sett alene) med å etablere forumet, gjort oversettelser, lete og integrere funksjoner, holde forumet oppdatert, rettet feil som har oppstått, opprettet supportsaker, holde webhotellet i orden, håndtere rapporter, stoppet spambrukere, splittet tråder etter ønsker, slettet brukere og innlegg etter ønsker, organisert betalinger, passet på at betalingene ble gjort i tide slik at forumet ikke gikk i svart, behandlet mail, adm infogruppe på face etc etc

OG i tillegg laget tråder i ny og ne, og postet i opprinnelige tråder.

Vil anse det som et ok bidrag her inne?

• Like 1
  • Thanks 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, julnil skrev:

JEG har bidratt (i lengre tid stort sett alene) med å etablere forumet, gjort oversettelser, lete og integrere funksjoner, holde forumet oppdatert, rettet feil som har oppstått, opprettet supportsaker, holde webhotellet i orden, håndtere rapporter, stoppet spambrukere, splittet tråder etter ønsker, slettet brukere og innlegg etter ønsker, organisert betalinger, passet på at betalingene ble gjort i tide slik at forumet ikke gikk i svart, behandlet mail, adm infogruppe på face etc etc

OG i tillegg laget tråder i ny og ne, og postet i opprinnelige tråder.

Vil anse det som et ok bidrag her inne?

Absolutt. Og vi setter selvsagt pris på det. At noen gjør den jobben. 

Jeg ordlegger meg sikkert feil. Poenget mitt var vel kanskje at den dalende aktiviteten virker til å være et større problem for deg enn for alle andre? 

Hva spesifikt er det du ønsker? 

At vi må ha minst X antall innlegg hver dag for at du skal føle jobben er verdt det? Og at så så mange prosent av disse må være hesterelatert?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, KatrineH skrev:

Absolutt. Og vi setter selvsagt pris på det. At noen gjør den jobben. 

Jeg ordlegger meg sikkert feil. Poenget mitt var vel kanskje at den dalende aktiviteten virker til å være et større problem for deg enn for alle andre? 

Hva spesifikt er det du ønsker? 

At vi må ha minst X antall innlegg hver dag for at du skal føle jobben er verdt det? Og at så så mange prosent av disse må være hesterelatert?

Mitt ønske er at forumet ikke dør bort, og dermed må aktiviteten opp innenfor interessante hesterelaterte tema (om det enda finnes). 

Er allerede tidligere grunnleggere som har trukket seg, da de ikke ville bruke penger lengre, blant annet fordi aktiviteten var lav sett opp mot kostnadene for driften. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå