Gå til innhold
MaSo78

Fjordhest NM🇳🇴🐴

Recommended Posts

Har me nokon ekvipasjer her inne som skal starte NM neste veke? Kva for klasser? Presentasjon takk 🇳🇴🐴🙌

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg blir der som publikum/trenar/groom :) kjipt å ikkje ha med hest i år, men bryllup trumfa NM. Reiser saman med Randi Mork/Bakkens Odin som skal starte junior, og Anna Mork/Løkki som skal starte LC dressur, knøttecup, LC+LB presisjon og 60+70 cm sprang :)

Endret av idak92
Blir der som groom, ikkje groot 😂
  • Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg starter i år ja, kan nok stemme det at det bare blir meg herfra?

Skal starte BUF 5 år, pluss LB dressurkjøring.

19399389_10156360923792942_4691832653218

19620902_10156389320977942_2400515703560

• Liker 6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg skal ikkje starte nei @KatrineH eg er hestelaus for øyeblikket. Men eg er på leit. 

Så neste år håper eg at eg au er med 🙌🐴

Eg skal nedover uansett da, er ei oppleving bare å sjå. Blir nok mange fine ekvipasjer 🇳🇴👌🏻

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
45 minutter siden, MaSo78 skrev:

Flott hest du har, kven er den etter  @KatrineH ?

Takk, veldig fornøyd med henne. :)

Hun er etter Eikåsen Gullfaks, med Viljar Brim som morfar. 

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min gamlehest Negards Blakken (Felix!) skal til NM og starte 60, lc dressur og knøttecup, jeg får se om jeg tar en tur for å heie en dag :) 

bilder lånt fra Søndre Nordstrand (som eier ham nå) sin Facebook av Ingvild SveenIMG_0010.JPG.1d98d81c8d30f3dec19ed471704c9e9b.JPG

IMG_0011.JPG.ec2d5a98759bb1d3bcc3c9b5c6ab4efb.JPGIMG_0012.JPG.335fd8aec9521d24f7220cdeeff3eddc.JPG

IMG_0009.JPG.aa548a46ec9714172a4e5f6d4ba75bf9.JPG

• Liker 11

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så navnet hans stå på startlistene ja!

Blir gøy å se han der :)

En uke igjen!

Deltagerlisten for utstillingen er kommet ut også nå. Litt spent på den egentlig.

To av de som er påmeldt der er kåra hingster (en av de 1. premiert), så i teorien så bør jo de "vinne" utstillingen :P

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan da bruke denne tråden til Nordisk også ja? :rødmer:

Norsk seier i første klasse på Nordisk i dag, LA dressur som er første avdeling i Nordisk Allround. :cheerleader:

Live Oppdatering på HorsePro, så jeg sitter klistret til skjermen og følger med :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle inn og sjekke resultater, men finner ingen link?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært en tur å Borge i dag og tittet. Mye fin hest altså!

Og selv om det er litt vondt å innrømme, så er danskene flinke altså. Synes et par av rytterne skilte seg ut som veldig dyktige ryttere, veldig pen og usynlig ridning hvor de fikk mye ut av hestene sine. Og i maratonkjøringen var hun ene overlegen, bestetid i alle hinder, ikke rart med så mye galopp og eksplosivitet som den hadde. Trening av hest er det tydeligvis noen der nede som kan 

(og før noen får lyst til å kommentere at avlen der nede er bedre også, så skal det sies at to av dressurhestene i toppen var norskfødte selv om de hadde danske ryttere, og flere av de danske hestene hadde fedre som er eksportert fra Norge. Så vi er visst ikke så dumme på avl her i Norge heller :rødmer:)

• Liker 7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norsk gull (og bronse) i Nordisk Allround! 

Endret av KatrineH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har en fra stallen som skal starte BUF fireårs, så jeg vurderer å ta meg en (eller flere ;) ) turer som tilskuer og fotograf. Endelig er NM i nærheten igjen, må nesten utnytte meg av det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
32 minutter siden, Ninahei skrev:

Vi har en fra stallen som skal starte BUF fireårs, så jeg vurderer å ta meg en (eller flere ;) ) turer som tilskuer og fotograf. Endelig er NM i nærheten igjen, må nesten utnytte meg av det!

Satsar på at du deler masse bilder her inne da 😆🙌

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hest fått frokost, ridestøvler pusset, program pugget. Så nå er det bare å fundere litt på når jeg skal begynne å pusse hest, og kjenne på nervene. 

Sukk, hvorfor utsetter man seg selv for det her? :P

• Liker 9

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
14 minutter siden, KatrineH skrev:

Hest fått frokost, ridestøvler pusset, program pugget. Så nå er det bare å fundere litt på når jeg skal begynne å pusse hest, og kjenne på nervene. 

Sukk, hvorfor utsetter man seg selv for det her? :P

Haha, ja hvorfor man utsetter seg selv for sånt er et spørsmål jeg kjenner igjen :lol: Det er bare et tegn på at du skal til å gjøre noe awesome og utfordrende, det, så det er bare bra :D  Masse, masse lykke til, jeg håper at alt går fint og aller viktigst, at dere koser dere når dere bare kommer i gang! :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider