Gå til innhold
Thereseaj

Sette hoppe på helpensjon og bedekking

Recommended Posts

Hei!
Livssituasjonen min har endra seg, og hoppa mi er også ute av gamet en periode med skade.
Jeg lurte på om det finnes noen staller hvor man kan sette bort hopper å bedekke de, og at de blir på stallen til de skal fravennes føllet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare man er villig til å betale, så finnes det meste...

Ellers tror jeg stasjonene pleier å stenge 1 august/september, men det må jo finnes private helpensjonsløsninger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I travet er det veldig vanlig å sette bort avlshopper til Danmark eller Sverige. Der finnes det flere fine steder med erfarne folk, og ikke minst til hyggelige priser. Kan være en idé å sjekke ut hvert fall, hvis det er aktuelt å sende ut av landet. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Thereseaj skrev:

Hei!
Livssituasjonen min har endra seg, og hoppa mi er også ute av gamet en periode med skade.
Jeg lurte på om det finnes noen staller hvor man kan sette bort hopper å bedekke de, og at de blir på stallen til de skal fravennes føllet?

Hvis du bor i bodø så kan du jo høre med C a r o l i n D i l l e f.eks :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at T heresa H ammer også tar imot hopper som står oppstalla hos seg, føller der og står der så lenge det er behov egentlig :) Men hun selv har jo bare welsh-hingster da, så da må man evt få den bedekt selv kanskje. Hun holder vel til i Sandefjord.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner bare til "trav", men der finnes det flere og velge i mellom. Men det hjelper deg kanskje lite?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå