Andrea 3 268 Rapporter innlegg Skrevet April 7, 2015 Post inspirasjonsbilder av de fineste stallanleggene og smarteste stalløsningene du har sett. Egen stall, andres stall eller bare tilfeldige løsninger og staller du har funnet bilde av Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Andrea 3 268 Rapporter innlegg Skrevet April 7, 2015 Salrom mellom to vaske/stellespilt Dette var bare utrolig pent, og såå praktisk med gjerde rundt stallen! Veldig pent og lyst 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Emsy 3 070 Rapporter innlegg Skrevet April 7, 2015 (endret) Jeg skulle gjerne hatt noe ala dette på innsiden: http://kingdomofhorses.com/wp-content/uploads/2012/12/Boyd-Brothers-barn.jpg Med vaskespilt/salrom-løsningen Miriam lenket til samt noe ala utsiden på bilde nr 2. Og lysekrone i stallen! me wants Endret April 7, 2015 av Emsy Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Andrea 3 268 Rapporter innlegg Skrevet April 7, 2015 Liker lyktene og de todelte dørene. Skap til småting utenfor hver boks Stilig salrom Pene hodelagshengere (dessverre til en litt ubehagelig pris xD https://www.etsy.com/listing/118913100/equine-collection-three-horses-clothing) 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Emsy 3 070 Rapporter innlegg Skrevet April 7, 2015 Men fysj for en dårlig måte å henge selve hodelaget på peeeeent Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Andrea 3 268 Rapporter innlegg Skrevet April 7, 2015 Litt råflott for en utegangsfjording i nordnorge? Drømmefôrrom! (oppvaskmaskin under benken) Liker at det ser så ryddig ut! Utendørs vaskespilt 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Andrea 3 268 Rapporter innlegg Skrevet April 7, 2015 Men fysj for en dårlig måte å henge selve hodelaget på peeeeent Ja, det var utrolig irriterende dårlig Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Hrimbakur 11 133 Rapporter innlegg Skrevet April 7, 2015 Her er det mye stilig http://www.mycustombarn.com/custom-barns/ 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Reaper 1 560 Rapporter innlegg Skrevet April 8, 2015 Liker lyktene og de todelte dørene. Pene hodelagshengere (dessverre til en litt ubehagelig pris xD https://www.etsy.com/listing/118913100/equine-collection-three-horses-clothing) Burde jo være mulig å lage noe slikt selv da? Om man kan få tak i noen rimeligere hestefigurer på ebay f.eks? :-) Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Andrea 3 268 Rapporter innlegg Skrevet April 8, 2015 Burde jo være mulig å lage noe slikt selv da? Om man kan få tak i noen rimeligere hestefigurer på ebay f.eks? :-) Har tenkt tanken! Skjære barbiehester i to og lage hull til å henge opp, kanskje? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Reaper 1 560 Rapporter innlegg Skrevet April 8, 2015 Har tenkt tanken! Skjære barbiehester i to og lage hull til å henge opp, kanskje? er ikke barbiehester ganske dyre? plast blir jo litt morkent etterhvert også, tror kanskje jeg ville sett etter noe i metall? (hul da, ellers blir den vrien å dele :-p) du kan jo kjøpe noen få, og bruke bakenden også Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Andrea 3 268 Rapporter innlegg Skrevet April 8, 2015 er ikke barbiehester ganske dyre? plast blir jo litt morkent etterhvert også, tror kanskje jeg ville sett etter noe i metall? (hul da, ellers blir den vrien å dele :-p) du kan jo kjøpe noen få, og bruke bakenden også [emoji38] Aner ikke! Kan ikke huske å ha sjekket pris på barbiehester noengang [emoji14] må søke litt etter noe i metall 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
KristinK 8 Rapporter innlegg Skrevet April 8, 2015 (endret) Post inspirasjonsbilder av de fineste stallanleggene og smarteste stalløsningene du har sett. Egen stall, andres stall eller bare tilfeldige løsninger og staller du har funnet bilde av Veldig fornøyd med stallen vi har bygget, stall Granvold i Lørenfallet Endret April 8, 2015 av KristinK 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
TheaOgRonja 375 Rapporter innlegg Skrevet April 8, 2015 Åhhh her var det mye sikleverdi... Den gang jeg skal bygge eget, fyttirakkern det skal bli bærrelækkert Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
vimseguri 28 Rapporter innlegg Skrevet April 28, 2015 Veldig fornøyd med stallen vi har bygget, stall Granvold i Lørenfallet kjempefint!!! Er dere fornøyd med de røde flisene? Jeg har bestilt det til stallen vi bygger nå :-) Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
KristinK 8 Rapporter innlegg Skrevet May 13, 2015 kjempefint!!! Er dere fornøyd med de røde flisene? Jeg har bestilt det til stallen vi bygger nå :-) Ja, de har virkelig vært verdt investeringen. Ikke høres skraping i stallen og ikke sklir hestene om vinteren. Blir veldig lunt i stallen med dette gulvet, er sikker på at du blir veldig fornøyd Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Andrea 3 268 Rapporter innlegg Skrevet August 30, 2015 Såå pent dørskilt for hesten Liker denne sorteringen av dekken Har lyst til å lage noe alà dette, men usikker på om det blir stabilt nok hvis hesten bruker det til kløpinne 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
AndreaK 4 817 Rapporter innlegg Skrevet August 30, 2015 (endret) Ble små bilder dette, men noen her etterlyste bilder fra utegangen hvor jeg hadde min, så her kommer noen Utegangen består av drenerte, oppgrusede veier, hvilesteder med sand, og et par plasser med gress og jord. Disse bildene tok jeg før utegangen ble helt ferdig, men de er ihvertfall en pekepinn på hvordan det ser ut nå Det er i tillegg en utegang til, nedenfor stallen, for de nøysomme rasene. Den er også som den jeg har bilder av her. Halvparten av boksene i stallen er bygd om til leskur, så de har tre leskur å kose seg i. Ett til de nøysomme, og to til de andre, da de er i flertall. Vann har de tilgang på både i elva og i bøtter og vannkar inne. Utegangen blir møkket morgen og kveld, så her er det ikke noen skitne hestelabber Dette er drømmestallen min. Så om jeg noen gang blir rik og skal bygge stall, så er det akkurat sånn jeg vil ha det . Endret August 30, 2015 av AndreaK 7 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Andrea 3 268 Rapporter innlegg Skrevet August 30, 2015 Ser herlig ut @AndreaK Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
AndreaK 4 817 Rapporter innlegg Skrevet August 30, 2015 Ser herlig ut @AndreaK Ja, stortrives der Må prøve å få tatt noen nyere bilder også, så får jeg med både skur og de fantastisk fine fôrbegrenserne som har kommet. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Anananas 7 093 Rapporter innlegg Skrevet December 20, 2015 Jeg drømmer å bygge min egen lille stall om noen to-tre år. Merra må jo ha egen gård å herske over [emoji85] Den skal være av betong mtp brannsikkerhet med gummigulv, vaskespilt, eget fôrrom og utstyrsrom og begge skal være musesikret. Hun vil ha en sånn fin kontrastvegg med navnet sitt på. Veggene skal være dekket i gummimatter, vindu skal være av plexiglass og med gitter som kan åpnes one way or another (helst skyvedører). Vaskespilt med innebygd hylle og svingarm Evt skap til oppstallører Gulvet Løsning på fôret. For å holde det ryddig og så ikke musa skal få maten Løsning på vannet i boksen, med varme i Skal ha en separat avdeling i stallen (deles med skyvedør) som skal romme høy, flis og fôr, og evt vogner etc. Og gjerne ett lite solarium. Hesten min skal bli bortskjemt hun, for det fortjener hun virkelig [emoji16] Sent from my iPhone using Tapatalk 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Hrimbakur 11 133 Rapporter innlegg Skrevet December 20, 2015 Åååå, sånt gulv er pyyyytpn å koste Kjøp kostemaskin! hehe Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Anananas 7 093 Rapporter innlegg Skrevet December 20, 2015 Vi har det i stallen nå, og det er bare drit der det er veldig slitt. Så akkurat i inngangen og der de skos [emoji14] Sent from my iPhone using Tapatalk Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Hrimbakur 11 133 Rapporter innlegg Skrevet December 20, 2015 Fint å ri på da når det er drittvær ute *mumle om den laaaaaaaange stallingen på Stall Wenaas* 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Reaper 1 560 Rapporter innlegg Skrevet December 20, 2015 Får man ikke lagt flytende gummi/støpt gummi også? Så slipper man sånne sprekker hvor alt rusket samler seg.. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider